Dodaj tutaj swój tekst nagłówka

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Blok nagłówka z formularzem próbnym (z tłem)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML, klient logo za pomocą krótkiego kodu lub Jednopunktowe często zadawane pytania na schema.org.

Aby uzyskać więcej ważnych informacji, odwiedź naszą github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Blok kart poziomych

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli potrzebujesz pogrubienia i kursywy, możesz to zrobić.

Blok cenowy - dwa pakiety (bez tła)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML.

Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Kompleksowe rozwiązanie call center dla małych firm i dużych organizacji

Połącz wszystkie swoje media społecznościowe w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

LiveAgent helpdesk software szczyci się najszybszym widżetemczatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Osiągnąćaktywność, oferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większym zadowoleniem klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń .

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społecznościowe .

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZarys strony docelowej dla PPC
Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Obsługa wielu kanałów to kluczowy aspekt wsparcia klienta, umożliwiający firmom dotarcie do klientów przez czat na żywo, e-mail i media społecznościowe. LiveAgent integruje te kanały w jednym narzędziu, zapewniając kompleksowe wsparcie. Dowiedz się, jak zwiększyć zasięg swojej firmy i poprawić satysfakcję klientów dzięki wielokanałowej komunikacji. Wypróbuj LiveAgent za darmo!

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Zastanawiasz się nad wybraniem Re:amaze dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze

Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!

BlaBla Connect to dostawca usług połączeń międzynarodowych z przystępnymi cenami, świetnym wsparciem i bezpłatnymi połączeniami między użytkownikami BlaBla.

BlaBla Connect

BlaBla Connect to dostawca usług połączeń międzynarodowych z przystępnymi cenami, świetnym wsparciem i bezpłatnymi połączeniami między użytkownikami BlaBla.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x