Dodaj tutaj swój tekst nagłówka

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Blok nagłówka z formularzem próbnym (z tłem)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML, klient logo za pomocą krótkiego kodu lub Jednopunktowe często zadawane pytania na schema.org.

Aby uzyskać więcej ważnych informacji, odwiedź naszą github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Blok kart poziomych

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli potrzebujesz pogrubienia i kursywy, możesz to zrobić.

Blok cenowy - dwa pakiety (bez tła)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML.

Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Kompleksowe rozwiązanie call center dla małych firm i dużych organizacji

Połącz wszystkie swoje media społecznościowe w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

LiveAgent helpdesk software szczyci się najszybszym widżetemczatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Osiągnąćaktywność, oferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większym zadowoleniem klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń .

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społecznościowe .

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZarys strony docelowej dla PPC
Umieszczaj przyciski połączeń w swojej witrynie i umożliwiaj klientom nawiązywanie natychmiastowych połączeń w przeglądarce z Twoją firmą.

Przycisk połączeń

Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!

Czat dla klienta to czat w czasie rzeczywistym, który jest umieszczany na komputerze użytkownika. Jest to oprogramowanie, które umożliwia komunikację z innymi osobami po zainstalowaniu tego programu.

Czat dla klienta

Poznaj oprogramowanie czatu dla klienta od LiveAgent, które umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym i zarządzanie zgłoszeniami. Oferujemy darmowy czat, wiele funkcji oraz zaawansowane narzędzia help desk. Wypróbuj naszą platformę i zwiększ produktywność swojej firmy bez zobowiązań!

Zwalcz porzucanie koszyków i odzyskaj kupujących dzięki zaawansowanym funkcjom czatu i automatyzacji od LiveAgent. Z nami to łatwe!

Odzyskaj porzucone koszyki

Zmniejsz porzucanie koszyków z LiveAgent! Oferujemy czat na żywo, automatyzację i wsparcie wielokanałowe. Wypróbuj darmową wersję próbną!

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Odkryj najlepszą alternatywę czatu na żywo

Poznaj najlepsze alternatywy czatu na żywo z LiveAgent! Darmowa wersja próbna, brak karty kredytowej, 24/7 wsparcie i bez opłat konfiguracyjnych!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x