Wskaźniki porzucania koszyków odzwierciedlają wąskie gardła w procesie zakupowym. Przyczyną często jest brak odpowiedzi na pytania kupujących lub zbyt skomplikowany proces kupowania.
LiveAgent daje Ci szansę na znaczne ograniczenie liczby porzuconych koszyków i odzyskanie straconych klientów dzięki zaawansowanym funkcjom czatu i automatyzacji.
Porzucanie to termin, który w e-commerce oznacza, że odwiedzający stronę opuścił ją przed wykonaniem określonej akcji. Dobrymi przykładami porzucania jest porzucanie koszyków. W takiej sytuacji odwiedzający dodaje produkty do koszyka, ale opuszcza stronę bez kupowania ich.
Nasze najświeższe dane odnośnie porzucania koszyków w 2019 roku wskazują, że globalna średnia wartość porzucania koszyków to 69,91% we wszystkich sektorach.
Trzeba jednak brać pod uwagę, że ten wskaźnik może się różnić w zależności od sektora, ponieważ procesy kupowania i zachowanie użytkowników jest bardzo odmienne.
Opuszczanie koszyków w handlu internetowym może wywoływać dużo frustracji, stresu i bólu. Na szczęście, takie taktyki jak poprawienie doświadczenia użytkownika, ułatwienie checkoutu czy budowanie zaufania, lojalności i świadomości marki mogą obniżyć wskaźnik porzucania koszyków. Nasi klienci udowadniają, że wdrożenie wielokanałowego systemu help desk ułatwia pracę i przynosi świetne efekty.
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
Aby Twoi klienci nie szukali alternatyw u konkurencji, upewnij się, że udostępniasz im bieżące wsparcie w zakupach – szczególnie jeśli jest to długi lub skomplikowany proces.
Checkout może być uznany za skomplikowany jeśli prosisz klienta o wiele danych lub wymuszasz rejestrację, zanim kupią produkt. Pamiętaj, że ten proces powinien być tak prosty i szybki jak to tylko możliwe.
Zapewniając bieżące wsparcie w procesie checkout, możesz obniżyć wskaźnik porzucania koszyków o kilkadziesiąt procent. Zwiększysz dzięki temu wskaźnik konwersji.
Kupujący zawsze szukają najlepszej oferty – nawet jeśli dodali już produkty do koszyka w Twoim sklepie, mogą porównywać warunki u innych. Nie zdecydowali się jeszcze, u kogo zrobią zakupy.
Dzięki zaproszeniom do czatu, możesz poprawić doświadczenie klienta i w ten sposób zachęcić go do zakupu w Twoim sklepie.
Według badań Forrester, 44% internetowych konsumentów twierdzi, że “otrzymanie odpowiedzi na pytania od konsultanta w trakcie zakupów online jest jedną z najważniejszych funkcji, jakie może oferować strona.”
Określ, w których miejscach dokładnie Twoi klienci porzucają zakupy. Zaawansowane funkcje LiveAgent pozwalają Ci obserwować, na której stronie przebywa Twój klient, i jak długo ją przegląda.
Szybki widget czatu na żywo jest sposobem na efektywne pozyskanie klientów. LiveAgent może się obecnie chwalić najszybszym widgetem na rynku.
53% klientów porzuci swoje internetowe zakupy jeśli nie mogą szybko znaleźć odpowiedzi na pytania. Udostępnij im wsparcie przez czat na żywo, FAQ, media społecznościowe, maila i inne kanały!
Zobacz na naszym filmiku jak możesz na bieżąco wspierać odwiedzających Twoją stronę.
Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu, aby zachęcić użytkowników do rozmowy. Pójdź o krok dalej z zaawansowanymi funkcjami LiveAgent, sprawdzając na której stronie jest odwiedzający, i jak dużo czasu na niej spędza.
Jeśli ustawisz odpowiednią automatyzację, LiveAgent wyśle maile przypominające o porzuconym koszyku po wybranym przez Ciebie czasie.
Takie wiadomości cieszą się otwieralnością powyżej 45% i wskaźnikami CTR na poziomie 50%. Równie wysoka jest konwersja – około 50%.
LiveAgent oferuje najwyższej klasy zabezpieczenia, spełniające najświeższe standardy. Twoja prywatna komunikacja jest zaszyfrowana i bezpieczna, przechowywana na serwerach w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych lub Azji w zależności od Twoich preferencji. LiveAgent jest też w pełni zgodny z RODO i wdraża najnowsze dobre praktyki bezpieczeństwa w branży SaaS.
LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Prócz zapewniania wsparcia w czasie rzeczywistym, LiveAgent pomoże Ci usprawnić i połączyć wszystkie Twoje kanały kontaktu.
Podepnij do Twojego konta LiveAgent nielimitowaną liczbę numerów, maili, kont społecznościowych, baz wiedzy i portali klientów. Zapewniaj szybkie i efektywne wsparcie we wszystkich kanałach, z których korzystają Twoi klienci.
Tworząc portale self-service, dajesz klientom możliwość samodzielnego znalezienia odpowiedzi na swoje pytania. Czat na żywo jest często wykorzystywaną drogą kontaktu, ale niektórzy klienci mogą nie czuć się swobodnie, rozmawiając z obsługą klienta. Udostępnij bazę wiedzy lub portal dla klientów i zwiększ wiarygodność Twojego biznesu.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.
Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.
Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.
Zapewnij nienaganne bieżące wsparcie i zmniejsz liczbę porzuconych koszyków w Twoim sklepie. Z LiveAgent to łatwe.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Odkryj, jak przyciski połączeń LiveAgent ułatwiają klientom natychmiastowe telefonowanie z Twoją firmą bez wysiłku. Dowiedz się, jak dodać te przyciski do swojej witryny, aby poprawić doświadczenie klienta i zwiększyć satysfakcję. Twórz niestandardowe przyciski i wybieraj spośród gotowych opcji, aby idealnie dopasować je do swoich potrzeb. Sprawdź, jak proste jest wdrożenie tej funkcji i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.