Twoi agenci do spraw obsługi klienta nie mogą odpowiedzieć klientom na czas? Z oprogramowaniem pomocy technicznej LiveAgent, możesz znacznie zwiększyć szybkość swoich reakcji.
Z zaawansowanymi narzędziami i funkcjami takimi jak zautomatyzowane zasady, czat na żywo w ojczystym języku i wbudowane CRM możesz łączyć przestrzeń między usługą, którą zapewniasz, a usługą, której oczekują twoi klienci.
Idealna szybkość reacji różni się w zależności od kanału i branży. Powinieneś jednak starać się odpowiedzieć klientowi jak najprędzej. Tego oczekuje przeciętny klient:
Email: 15min. – 1 godz.
Czat: 2 min. 40 sek.
Call center: 20 sek. – 5 min.
Media społecznościowe: 1 godz.
Zwiększanie szybkości reakcji może być trudne, zwłaszcza jeśli masz dużą ilość dziennych zapytań klientów. Najlepsze rozwiązanie?
Oprogramowanie pomocy technicznej, które optymalizuje i organizuje wszystkie przychodzące prośby klientów według ważności i kanału. Zapytania z wielu kanałów (email, czat na żywo, media społecznościowe, call center) będą centralizowane w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której bezpieczny dostęp mogą mieć wszyscy członkowie twojego zespołu obsługi klienta.
66% klientów deklaruje, że najlepsze co firma może zrobić, to szanować ich czas. Zrób to poprzez szybkie odpowiadanie swoim klientom, niezależnie od użytego kanału.
Szybkie reagowanie na prośby swoich klientów pomaga ich utrzymać. Nie daj swoim klientom szansy na rozważanie usług twojej konkurencji, tylko dlatego, że jesteś zbyt wolny.
Szybkie reakcje w realnym czasie zwiększa przychody i sprzedaż. 79% firm twierdzi, że wprowadzenie czatu na żywo skutkowało wzrostem lojalności klientów, sprzedaży i przychodów.
Odpowiadanie na problemy i zapytania klienta umacnia jego zaufanie i lojalność, co skutuje ponownymi zakupami i satysfakcją.
Podążaj drogą rozwiązania problemu twojego klienta podróżując przez różne kanały, jednocześnie pozostając w jednej hybrydowej grupie kuponów.
Zaoszczędź swoim pracownikom do 15 godzin pracy tygodniowo poprzez wykluczenie wymogu szukania danych klienta i historii rozmowy.
LiveAgent szczyci się najszybszym czatem na rynku. Czatuj ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, wykorzystaj formy pre-czatu, formy offline, widok pisania na żywo i więcej.
Z LiveAgent, zwiększanie szybkości reakcji jest proste.
Wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości z Facebooka, Messengera, Twittera, Instragrama, czy Vibera będą automatycznie zamieniane na kupony i przekierowywane do twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.
Zwiększanie szybkości reakcji? Bułka z masłem!
LiveAgent łączy znakomity czat na żywo, biletowanie i automatyzację, która umożliwia namzapewnianie wyjątowego wsparcia naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Automatycznie kierowane kupony do odpowiednich agentów i działów. Wykorzystaj określone odpowiedzi, zasady czasowe i zasad umów o poziomie świadczenia usług.
Miej dostęp i edytuj wszystkie informacje o kliencie jednym kliknięciem, a wszystko podczas odpowiadania na zapytania klienta w czasie rzeczywistym.
Zablokowany? Zadzwoń albo rozmawiaj ze swoimi kolegami poprzez LiveAgent. Nie ma potrzeby używania zewnętrznych aplikacji.
LiveAgent integruje z ponad 40 innymi aplikacjami takimi jak Braintree, Shopify, czy Mailchimp, wykluczając potrzebę przełączania między różnymi kontami.
LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych przedsiębiorstw w 2020 roku.
Ponad 21,000 przedsiębiorstw z różnych branż wybrało LiveAgent dla potrzeb swoich klientów.
Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami i nieograniczonym dostosowywaniem, narzędzie łatwo adaptuje się do wymagań twojego przedsiębiorstwa.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, prosty w zainstalowaniu i użytkowaniu. Zacznij z LiveAgent w kilka minut.
Uzyskaj naszą profesjonalną pomoc techniczną za ustaloną miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy darmowy okres próbny, aby uzysać pełen dostęp do wszystkich możlwych narzędzi.
Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!
Wiesz co Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Odkryj, jak wsparcie helpdesk może zrewolucjonizować obsługę klienta! LiveAgent oferuje zaawansowane oprogramowanie, które umożliwia efektywne rozwiązywanie problemów i podnosi satysfakcję klientów na wyższy poziom. Skorzystaj z bezpłatnych okresów próbnych i dowiedz się, jak narzędzie do obsługi zgłoszeń może poprawić przepływ pracy i relacje z klientami. Załóż darmowe konto już dziś i zacznij budować lepsze doświadczenia dla swoich klientów!
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Zautomatyzowana obsługa klienta
Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team