Zwiększ współczynnik konwersji z LiveAgent

Wiele biznesów chce zwiększyć współczynnik konwersji, szukając nowych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie. Ta metoda nie sprawdza się jednak w przypadku, gdy chcemy zatrzymać potencjalnych klientów.

Najlepszym sposobem na poprawienie współczynnika konwersji jest skupienie się na rozwijaniu Twojej strategii obsługi klienta. Świetnym przykładem jest wprowadzenie czatu na żywo i bieżące wsparcie dla kupujących.

Takie drobne zmiany mogą kompletnie przekształcić wyniki konwersji. Fakty to potwierdzają – firmy, które skupiały się na wsparciu klienta cieszą się o 11% wyższym współczynnikiem konwersji niż inne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of conversion rates

Czym jest współczynnik konwersji?

Twój współczynnik konwersji to procent odwiedzających Twoją stronę, który wykonuje pożądaną akcję (zapisuje się na okres próbny, wykupuje subskrypcję, czy kupuje produkt).

Wysoki współczynnik konwersji pokazuje, że Twoja strategia marketingowa działa, a produkt jest łatwo dostępny na stronie.

Jaki współczynnik konwersji jest zadowalający?

Wskaźniki konwersji zależą od branży i modelu biznesowego. Trochę researchu pozwoli Ci na znalezienie dobrego punktu odniesienia. Świetnym źródłem są benchmarki branżowe Google Ads. Generalnie przyjmuje się, że dobry współczynnik konwersji jest na poziomie 2-5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Jak poprawić Twój współczynnik konwersji?

Podniesienie współczynnika konwersji oznacza, że większa część ruchu na Twojej stronie kończy się podjęciem akcji, które wpływają na rozwój Twojego biznesu. Może to być równie dobrze wypełnienie formularza, lub kupienie produktu.

Niski współczynnik konwersji może być spowodowany następującymi problemami:

non enticing offerNieatrakcyjna oferta

stop sign Nieefektywny projekt strony

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Pierwsze kroki w poprawieniu konwersji

Najlepszym sposobem na zwiększenie konwersji jest dopracowanie oferty. Jeśli klienci nie kupują tego, co proponujesz, może to znaczyć, że nie dostarczasz wystarczającej wartości w cenie, jaką podajesz.

Drugim krokiem jest optymalizacja strony.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Przemyśl swoją ofertę

– obniż przedział cenowy

– zwiększ funkcjonalność

– zaplanuj dodatkowe zachęty, takie jak np. darmowa dostawa

– przygotuj ofertę tak dobrą, że nie można jej odmówić

Growing trend of increased productivity

Zoptymalizuj swoją stronę

– testuj różne elementy

– wykorzystaj silne CTA

– przejrzyj teksty w nagłówkach, przyciskach i formularzach

– upewnij się, że wszystko się dobrze wyświetla na urządzeniach mobilnych

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Błyśnij przygotowaniem przy każdej interakcji

Prócz udzielania właściwych odpowiedzi klientom, musisz pamiętać o szanowaniu ich czasu. Jeśli chcesz przywiązać do siebie klientów, upewnij się, że wiesz o ich wcześniejszych zakupach i interakcjach z Twoją firmą, niezależnie od wykorzystanego kanału.

Takie przygotowanie pozwoli Ci na zachwycenie Twoich klientów, kiedy odezwą się z prośbą o wsparcie.

Współczynnik konwersji nie rośnie?

Czy dalej walczysz z niskimi wynikami konwersji, wysokim współczynnikiem odrzuceń lub porzucenia koszyka? Jeśli tak, Twoi klienci prawdopodobnie zmagają się z którymś z tych problemów:

Real time supportBrak wsparcia klienta na żywo

Call us online buttonBrak wsparcia na stronie

Shopping cartSkomplikowany proces finalizacji zakupu

UncertaintyNiezdecydowanie

Still lacking good conversion rates

Chodzi o zmniejszenie wysiłku klienta

Twoi klienci są o jedno wyszukiwanie w Google od znalezienia alternatywnych ofert. Nie daj im powodów do odejścia!

Three different ways icon

Uprość checkout

Nie komplikuj niepotrzebnie procesu finalizacji zakupu. Unikaj zbyt wielu kroków, zbędnych pytań czy wymogu rejestracji przed kupieniem produktu.

Provide omnichannel support

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

Otwórz klientom wiele dróg kontaktu z Tobą i zapewnij w każdej z nich wsparcie na wysokim poziomie. Wykorzystaj bazy wiedzy, portale dla klientów i FAQ, aby mogli samodzielnie znaleźć odpowiedzi.

Live chat bubbles icon

Czatuj z klientami na żywo

Pomagaj na bieżąco Twoim klientom. Odpowiedz na wszelkie pytania, jakie mogą im przyjść do głowy: rozmiary, koszty wysyłki czy sposób dostawy i przeprowadź ich przez lejek konwersji.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu

Twoi klienci mogą się wahać, czy do Ciebie napisać, ale jeśli zagadasz na czacie, prawdopodobnie zadadzą pytania które pomogą im podjąć decyzję o zakupie.

Increase conversion rates with chat button

Zwiększ konwersję jednym kliknięciem

Badania wskazują, że widget czatu na Twojej stronie może podnieść wskaźnik konwersji o 27%. W zależności od branży, ten wynik może być o wiele wyższy. Koszt czatu na żywo jest marginalny – nie ma co się zastanawiać!

Skąd się bierze taki wpływ czatu na żywo na konwersję? Kupujący zazwyczaj mają sporo pytań, robiąc zakupy przez internet. Odpowiedzi interesują ich tylko przez ograniczony czas. Jeśli nie dostaną ich natychmiast, poszukają alternatyw i kupią interesujący produkt u konkurencji.

Zapewnij opcje samoobsługi

Jeśli Twoi klienci mają proste pytania, mogą w pierwszej kolejności szukać odpowiedzi na stronie. Kiedy jednak nie znajdą żadnych informacji, poczują się sfrustrowani i rozczarowani.

Zapewnij im specjalne miejsce, takie jak portal dla klientów, gdzie mogą zobaczyć odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ) o wysyłkę, rozmiary czy inne kwestie. Ten rodzaj wsparcia jest bardzo wartościowy. Nie wymaga wysiłku ze strony Twoich agentów, jednocześnie jest dostępny 24/7.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Wykaż się proaktywnością

Jeśli widzisz potencjalnych klientów obecnych na stronie dłużej niż kilka minut, mogą czegoś szukać lub zastanawiać się nad zakupem u Ciebie. Rozwiewaj ich wątpliwości, zagadując do nich na czacie.

Możesz odpowiedzieć na ich pytania lub skierować do odpowiedniego działu.

Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

black Slido logo

Poziom Twojej obsługi odbija się na produkcie

Sam świetny produkt nie wystarczy. Klienci często zostawiają firmy, ponieważ nie otrzymują dobrej obsługi. Chcą się czuć docenieni za współpracę z Twoją firmą. Żeby uniknąć churnu i zwiększyć konwersję, musisz postawić klienta w centrum zainteresowania.

86% klientów chce zapłacić więcej za lepsze doświadczenie.

(I guess you should have another copy here)

Im bardziej Twoi klienci zadowoleni są z dostarczanej usługi, będą korzystać z niej częściej i kupować więcej.

Klienci, którzy nie są zadowoleni z obsługi, są o 50% bardziej skłonni do podzielenia się z innymi opinią w internecie.

Zgłoszenia przez maila

Z LiveAgentem Twoje maile, czaty, rozmowy, wzmianki na mediach społecznościowych i wiadomości z innych kanałów znajdziesz w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Narzędzie do tworzenia bazy wiedzy

LiveAgent pozwala Ci na stworzenie wielu wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy wraz z FAQ, forami, artykułami i sugestiami.

Rozmowy głosowe i video

Stwórz wirtualne call center, będące częścią Twojego wielokanałowego systemu help desk. LiveAgent zbiera w jednym miejscu rozmowy zarówno wirtualne jak i klasyczne połączenia telefoniczne.

Voice and video calls supported

Dlaczego firmy wybierają LiveAgent?

Social medias integrated into the help desk software

Integracje z mediami społecznościowymi

Połącz Twoje konta na mediach społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze pod Twoimi postami, wiadomości prywatne i Tweety bezpośrednio z LiveAgent. Wyeliminuj potrzebę śledzenia i zajmowania się kilkoma kontami przez zintegrowanie ich z LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram i Viber to pełnoprawne kanały wsparcia klienta. Upewnij się, że jest ono tak szybkie i efektywne jak to tylko możliwe.

Pulpit analityki i raportów

Miej oko na Twój dział wsparcia klienta, usługę, jaką zapewniasz, i zadowolenie klientów. Zobacz, kto ma kontakt z Twoją firmą i jak bardzo są z tego zadowoleni. Skup się na danych, znajdź pola do ulepszeń i buduj na Twoich silnych stronach. Uprzyjemnij pracę w Twojej firmie wykorzystując grywalizację.

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Portal klienta

Stwórz portale klienta, aby mogli z jednego miejsca edytować swoje dane kontaktowe, realizować płatności i zgłaszać problemy. Zbudowanie funkcjonalnego portalu klienta zmniejszy obciążenie zgłoszeniami i zapewni Twoim klientom wsparcie 24/7/365 – nawet wtedy, gdy Twoi konsultanci są offline.

Co sprawia, że nasze oprogramowanie help desk jest dobrym wyborem?

Najczęściej i najwyżej oceniany

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Najlepszy stosunek ceny do jakości

LiveAgent to zaawansowany system help desk który pomoże Ci poprawić jednocześnie Twoją obsługę klienta i wskaźnik konwersji. Wszystko to za bardzo konkurencyjną cenę – szczególnie przy tak szerokiej funkcjonalności, jaką oferuje. Przetestuj LiveAgent już dziś – nie musisz podpinać karty kredytowej!

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZwiększ wskaźnik konwersji
LiveAgent jest doskonałą alterantywą dla HubSpot Service Hub. Odkryj naszą wielokanałową uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz najszybszy na rynku widget czatu.

Szukasz alternatywy dla Service Hub?

Szukasz alternatywy dla HubSpot Service Hub? Wybierz LiveAgent, w pełni funkcjonalne oprogramowanie pomocy technicznej, które zwiększa produktywność zespołów i satysfakcję klientów, oszczędzając przy tym pieniądze. Dołącz do ponad 15,000 firm korzystających z LiveAgent i zapewnij światowej klasy obsługę klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez karty kredytowej i odkryj, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych rozwiązań.

Zachęć odwiedzających witrynę do działania dzięki proaktywnym zaproszeniom na czat. Twoje niestandardowe zaproszenie wyświetli się klientowi podczas przeglądania.

Proaktywne zaproszenia do czatu

Odkryj, jak proaktywne zaproszenia do czatu od LiveAgent mogą zwiększyć ROI i poprawić obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom. Personalizowane, automatyczne zaproszenia do rozmowy na żywo z agentami dostępne są w różnych językach. Zyskaj przewagę dzięki spersonalizowanej obsłudze i zmniejsz liczbę zgłoszeń, poprawiając doświadczenie zakupowe klientów. Wypróbuj teraz za darmo!

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Podnieś zaangażowanie klientów z personalizowanym, wielokanałowym wsparciem. Zostaw Twoich klientów z pozytywnym wrażeniem za każdym razem, gdy mają do czynienia z Twoją firmą.

Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki spersonalizowanemu wsparciu LiveAgent. Wypróbuj bezpłatnie przez 14 lub 30 dni!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x