Twoi klienci są bombardowani wyborem. Każdego dnia muszą zdecydować gdzie kupić kawę, obiad lub zrobić zakupy. To samo się dzieje przy zakupach online. Jest tysiące sklepów z podobnymi przedmiotami w różnej cenie. Jak w takim razie klienci podejmują decyzję o zakupie? Co odróżnia te biznesy, które odnoszą sukces?
Prócz ceny produktu i jego jakości, klienci zwracają uwagę na doświadczenie, jakie zapewnia firma. Czy było angażujące i spersonalizowane? Czy zostawiło pozytywne wrażenie?
Klienci chcą być zaangażowani – chętnie zapłacą więcej za lepsze doświadczenie zakupowe. Jak możesz podnieść zaangażowanie klienta? Jakie strategie dadzą Ci przewagę? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.
Zaangażowanie konsumenta to wszystkie interakcje między nim a Twoją marką. Prościej: to wszystko to, co robi Twoja marka i co sprawia, że klienci do Ciebie wracają.
Jest wiele sposobów na policzenie zaangażowania. Najważniejsze metryki, których musisz pilnować, to:
średnia wartość zamówienia
częstotliwość zakupu
guest checkout
częstotliwość powtarzania zakupu
Wskaźnik guest checkout pokazuje, ile odwiedzających Twoją stronę kupuje bez założenia konta. Guest checkout jest szczególnie ważny dlatego, że klienci zakładający konto są bardziej skłonni do ponowienia zakupu.
Jak policzyć: liczba zamówień bez logowania/całkowita liczba zamówień
Ten wskaźnik pokazuje Ci, ile czasu upłynie, zanim klient do Ciebie wróci. Sprawdzisz tak zaangażowanie klientów.
Jak policzyć: liczba zamówień w ciągu ostatnich 365 dni/liczba unikalnych konsumentów w ciągu ostatnich 365 dni
Dowiesz się, ile średnio konsument wydaje na zakupy u Ciebie. Najczęściej ci klienci, którzy powtarzają zakupy, wydają około 7 razy więcej niż ci, co nie wracają.
Jak policzyć: całkowity przychód w ciągu ostatnich 365 dni/liczba zamówień złożonych w ciągu ostatnich 365 dni
Wskaźnik częstotliwości powtarzania zakupu daje Ci jasne pojęcie o efektywności Twojej strategii retencji. Wiesz, ile konsumentów zaangażowało się wystarczająco, żeby powtarzać zakupy w Twoim sklepie.
Jak liczyć: liczba klientów, którzy powtórzyli zakupy/całkowita liczba klientów
42% klientów twierdzi, że zapłaciłoby więcej za przyjazne, serdeczne doświadczenie, a 52% za szybkość i efektywność.
80% konsumentów jest skłonnych do zakupu u marki, która zapewnia indywidualne doświadczenia.
48% użytkowników smartfonów jest bardziej skłonnych do zakupów w sklepach, gdzie na mobilnych wersjach strony znajdą instruktażowe treści wideo.
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
Oferuj wielokanałowe wsparcie z LiveAgent. Zbieraj wszystkie wiadomości od klientów w jednym pulpicie i odpowiadaj na nie z łatwością.
Oszczędzaj czas wykorzystując automatyzację i skup się na tym, co najważniejsze – personalizacji doświadczenia Twoich klientów.
Stwórz bazy wiedzy i zapewniaj wsparcie 24/7 dla Twoich użytkowników. Wypełnij je FAQ, filmikami, artykułami z instrukcjami lub innymi treściami.
Ustaw pola do zbierania opinii i sugestii jako część Twojego portalu obsługi klienta. Wykorzystaj te wskazówki do poprawy Twojej usługi.
Potrzebujesz zwiększyć zaangażowanie klientów? Bądź tam, gdzie Twoi klienci. Zapewniaj wsparcie na wszystkich platformach, z których korzystają. Dlaczego mieliby korzystać z czegoś innego, żeby się z Tobą skontaktować?
Spraw, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo. Zwracaj się do nich po imieniu. Pamiętaj o ich wcześniejszych pytaniach. Wysyłaj im personalizowane oferty. Z LiveAgent to proste.
Nasz wbudowany CRM w łatwy sposób pokazuje wszystkie ważne informacje o klientach w trakcie Twojej rozmowy. Zobacz poprzednie zakupy, zgłoszenia, dane kontaktowe i personalizowane pola takie jak rozmiar buta czy lokalizacja, i zapewnij tak indywidualne podejście, jak to tylko możliwe.
LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Twoi klienci to pokolenie digital natives. Jeśli udostępniasz im informacje, których potrzebują na stronie, będą mogli rozwiązać samodzielnie swoje problemy.
Dzięki temu możesz wspierać ich 24/7. Twoi klienci nie będą zdani na Google i strony konkurencji. Na co czekasz? Stwórz bazę wiedzy i rozwiń swój biznes z inteligentnym systemem angażowania klienta!
Otrzymuj uwagi i sugestie od Twoich klientów przez portal dla konsumentów. Dowiedz się, co im się podoba, co nie, i czego oczekują w przyszłości. Ten rodzaj badań jest nieoceniony i pomoże Ci wysnuć wnioski, które zwiększą zaangażowanie klientów.
Twoi klienci chcą być wysłuchani – daj im przestrzeń.
Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.
Biorąc pod uwagę to, ile oferuje LiveAgent, powinniśmy podnieść ceny. Testuj LiveAgent przez dwa tygodnie w ramach darmowego okresu próbnego. Nie pytamy o dane karty kredytowej!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team